Lubuski Kurator Oświaty organizuje Kongres Mediacji
Lubuski Kurator Oświaty serdecznie zaprasza na Kongres Mediacji, który odbędzie się już 7 listopada 2024
Lubuski Kurator Oświaty serdecznie zaprasza na Kongres Mediacji, który odbędzie się już 7 listopada 2024
Informujemy, że SP ZOZ Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze organizuje trzecią już międzynarodową
Zarządzania Oświatą
Psychoedukacji
i Wychowania
Doskonalenia Metodycznego
Technologii Informacyjnych
Pedagogiczna
W związku z obchodami DBI 2021, który przypada w tym roku na 9 lutego Biblioteka Pedagogiczna WOM przygotowała zabawę on-line Escape room. Polega ona na
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń IT organizowanych przez Centrum Szkoleń i Innowacji Sp. z o.o. w ramach projektu: „Ctrl+C – Ctrl+V”. W chwili
Z inicjatywy Komisji Europejskiej, w ramach programu Safer Internet, w lutym obchodzony jest Dzień Bezpiecznego Internetu. Z tej okazji Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Zielonej Górze
Dyrektor Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Poznaniu, działając na podstawie § 14. ust. 2. rozporządzenia MEN z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025 jest największym – z uwagi na skalę oddziaływania finansowego – programem wieloletnim Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego,
Ruszyła rekrutacja do II edycji projektu: „Myślę, decyduję, działam – finanse dla najmłodszych”! Zapraszamy szkoły, nauczycieli (wychowawców klas pierwszych szkół podstawowych w roku szkolnym 2020/2021) oraz uczniów klas pierwszych
Szanowni Państwo. Poniżej podajemy informacje dotyczące organizacji konkursu “Kangur Matematyczny” w 2021 roku: Wpłatę w wysokości 10,00 zł od uczestnika Konkursu należy dokonać do 25
II Krajowa Konferencja Nauczycieli Wychowawców, w związku z sytuacją pandemiczną, odbędzie się w tym roku w formie zdalnej. Będzie obejmowała 3 poniższe spotkania, które mogą
Rok 2020 wymusił zmianę działania i myślenia o edukacji, również edukacji czytelniczej. Nowoczesne aplikacji dały możliwość uatrakcyjnienia różnorodnych form pracy z uczniem. Jedną z nich jest