Projekt badawczo-edukacyjny “Granie na ekranie. Młodzież w świecie gier cyfrowych” – wyniki badań

Projekt badawczo-edukacyjny “Granie na ekranie. Młodzież w świecie gier cyfrowych” – wyniki badań

Fundacja Dbam o Mój Zasięg pragnie Państwa poinformować, że dobiegł końca ogólnopolski projekt naukowo-badawczy, którego organizatorem była fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej z siedzibą w Warszawie.

Przedstawiamy raport z badań w postaci publikacji pod naukową redakcją Macieja Dębskiego i Magdaleny Bigaj pt. „GRANIE NA EKRANIE. Młodzież w świecie gier cyfrowych”, który jest zapisem odpowiedzi ponad 35 tysięcy uczniów uczestniczących w badaniu w latach 2019-2020.

Przygotowane opracowanie – oprócz precyzyjnych wyników statystycznych – zawiera szereg rekomendacji, których wdrożenie w powiecie/gminie/szkole może w sposób realny przyczynić się do zwiększenia poziomu higieny cyfrowej wśród wszystkich osób na co dzień używających gier cyfrowych.

Wersja cyfrowa raportu możliwa jest do pobrania na stronie: https://dbamomojzasieg.com/granienaekranie/

Źródło: dbamomojzasieg.com

Aktualności

Ania bije rekordy

Anna Giniewska, nauczyciel bibliotekarz z gorzowskiej Biblioteki Pedagogicznej Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego, otrzymała Wyróżnienie Specjalne w Konkursie na najlepiej przeprowadzoną kampanię „Cała Polska czyta dzieciom” w

Więcej informacji