Projekt badawczo-edukacyjny “Granie na ekranie. Młodzież w świecie gier cyfrowych” – wyniki badań

Projekt badawczo-edukacyjny “Granie na ekranie. Młodzież w świecie gier cyfrowych” – wyniki badań

Fundacja Dbam o Mój Zasięg pragnie Państwa poinformować, że dobiegł końca ogólnopolski projekt naukowo-badawczy, którego organizatorem była fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej z siedzibą w Warszawie.

Przedstawiamy raport z badań w postaci publikacji pod naukową redakcją Macieja Dębskiego i Magdaleny Bigaj pt. „GRANIE NA EKRANIE. Młodzież w świecie gier cyfrowych”, który jest zapisem odpowiedzi ponad 35 tysięcy uczniów uczestniczących w badaniu w latach 2019-2020.

Przygotowane opracowanie – oprócz precyzyjnych wyników statystycznych – zawiera szereg rekomendacji, których wdrożenie w powiecie/gminie/szkole może w sposób realny przyczynić się do zwiększenia poziomu higieny cyfrowej wśród wszystkich osób na co dzień używających gier cyfrowych.

Wersja cyfrowa raportu możliwa jest do pobrania na stronie: https://dbamomojzasieg.com/granienaekranie/

Źródło: dbamomojzasieg.com

Aktualności

X edycja Konkursu fizycznego „Niuton nie pyton”

Szanowni Państwo, Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Gorzowie Wielkopolskim oraz I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Gorzowie Wielkopolskim organizują pod patronatem pana Mariusza Biniewskiego Lubuskiego

Majowe życzenia

Przed nami trzy ważne święta: Święto Pracy, Święto Flagi i Święto Konstytucji. Ponadto w tym roku obchodzimy 20. rocznicę przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Z tej

Zmiana dni pracy Biblioteki Pedagogicznej

Informujemy, że dni pracy Biblioteki Pedagogicznej ulegają zmianie: 01.05.24 (Święto Pracy) – nieczynne 02.05.24 (czwartek) – nieczynne 03.05.24 (Święto Konstytucji Trzeciego Maja) – nieczynne 04.05.24

Więcej informacji