
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza do świata edukacji. Jak odnajdują się w tej rewolucji nauczyciele? Czego się obawiają? Czego potrzebują, by skutecznie korzystać z narzędzi AI na lekcjach i w codziennej pracy?
Na te i wiele innych pytań odpowiada najnowszy raport oparty na badaniu ponad 480 nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych z województwa lubuskiego.
W raporcie znajdziesz:
- aktualną diagnozę postaw i kompetencji nauczycieli wobec AI,
- konkretne rekomendacje systemowe,
- prognozy dla edukacji w perspektywie 5 lat,
- autorski komentarz: Technologia z ludzką twarzą.
Pobierz raport i sprawdź, w jakim miejscu naprawdę jesteśmy – i dokąd możemy wspólnie zmierzać. To lektura obowiązkowa dla dyrektorów, nauczycieli, samorządowców i edukatorów przyszłości.