szukanie zaawansowane
  strona główna
strona główna
mapa serwisu
mapa serwisu
napisz do nas
napisz do nas
 
www.lubuskie.pl
Strona
główna
O nas Doradztwo
metodyczne
Oferta szkoleń Studia podyplomowe Wspomaganie szkół Sieci współpracy Realizacja
szkoleń
Informacja pedagogiczna Biblioteka
Pedagogiczna
BIP Kontakt
(i)

Jeżeli chcesz
otrzymywać informacje
o nowych szkoleniach
w ofercie naszego Ośrodka
podaj swój adres e-mail.

Kalendarium wydarzeń

« wrzesień 2020 »
NdzPnWtŚrCzwPtSo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Kompendium wiedzy na temat opracowania programów nauczania i scenariuszy zajęć oraz lekcji wspierających proces kształcenia ogólnego w zakresie kompetencji kluczowych niezbędnych do poruszania się na rynku pracy
miniatura
2020/09/15

 

Publikacja prof. Jana Fazlagicia powstała w ramach realizacji projektu „Tworzenie programów nauczania oraz scenariuszy lekcji i zajęć wchodzą­cych w skład zestawów narzędzi edukacyjnych wspierających proces kształcenia ogólne­go w zakresie kompetencji kluczowych uczniów niezbędnych do poruszania się na rynku pracy”. W sposób skondensowany prezentuje ona najnowsze trendy w edukacji, dokonując krytycznego osądu tych, które mimo popularności nie mają naukowego uzasadnienia. Wskazuje kompetencje, których posiadanie zapewni absolwentom szkół dopasowanie do realiów, z jakimi będą musieli się zetknąć, wchodząc niebawem na rynek pracy znacznie różniący się od znanego nam z przeszłości. W tym kontekście autor określa cechy i zasady konstruowania programów nauczania oraz wskazuje sposoby i narzędzia ich ewaluacji, eksponuje również metody, techniki i formy nauczania warte zastosowania w edukacji nastawionej na wyposażenie uczniów w kompetencje kluczowe.

Źródło: ORE



 
Pracownia Zarządzania Oświatą
 
Pracownia Psychoedukacji i Wychowania
 
Pracownia Doskonalenia Metodycznego
 
Pracownia Technologii Informacyjnych
 
Biblioteka Pedagogiczna
 

Platforma e-learningowa

© 2008 Wojewódzki Ośrodek Metodyczny statystyka Copyryght © 2008
projekt i wykonanie: WebDawid